yesh, jag har ont

Gick upp 07.40 imorse, helt otroligt att jag lyckades ta mig upp ur sängen vid den tiden. Men jag var ju tvungen, hade en busstid att passa till tandläkaren i Motala. Och väl hos tandläkarn så bytte dom båge, satte dit en "kedja" och så gjorde dom att gummisnoddarna skulle bli kraftigare. Fyfan vilken värk jag har i munnen just nu, och än har inte det värsta börjat kännas än. Det är alltid som värst morgonen efter!

Men efter Tandläkaren så kom Mattias ner till Stan och där gick vi runt lite i affärer. Jag köpte en låtsas kniv till ikväll då jag ska på Halloweenfest och jag behövde kniven till min "maskering". Jag köpte också ett par urgulliga och varma stickade vantar, älskar dom!

Sen tog vi en fika och jag åt den godaste kladdkakan jag någonsin ätit i mitt liv, helt seriöst!


Tha Monster and Mattöjas


Jag & Mattias och våran lilla gula boll


Mums säger jag bara.


Nu ska jag städa, packa och göra iordning mig. Mitt rum ser förjävligt ut, och jag sover hos mamma ikväll så jag måste packa ihop mina saker. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0