äntligen fredag



Nu är jag hemma från skolan, finally. Hemma vid 4 när man slutar straxt innan 2, inte så fullt roligt. Men jag vill inte klaga, så vi låtsas som att jag inte skrev det där.

Ingen har väl missat att det är fredag idag? Veckans höjdpunkt ju! Det är nu skoldagarna varit för veckan och äntligen så börjar helgen. Leva livet tyckte jag en fågel viskade i mitt öra?

Men jag måste börja packa nu. Jag "byter" ju hem varje fredag. Bäst att jag börjar innan mamma blir sur och tvingar mig att bära alla mina väskor till pappsen, det skulle inte vara så roligt. Vi hörs ikväll!

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäääääävligt het

2009-09-11 @ 23:26:43
Postat av: Anonym

Du söta dotter, puss!

2009-09-14 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0