det blev inte så



Festen blev inställd. Jennifer fick aldrig nyckel till lokalen där vi skulle vara, och vi kunde inte vara hemma hos någon. Det kanske var lika bra att det inte blev av den här helgen, för jag är inte helt säker på att jag hade orkat med en galen lördagnatt just nu. Jag trodde jag skulle lägga mig skapligt igårkväll men jag var inte i sängs fören 2 igår natt och jag tror jag börjar bli förkyld igen, vilket gör mig ganska hängig. Vi hoppas istället på att vi kör färgfesten en annan helg då jag känner mig mer alert! :)

Så idag har det inte hänt speciellt mycket. Jag har mest suttit framför TVn, datorn eller legat i sängen och slappat. Känner att jag vill vara pigg och fräsch imorgon, så idag måste jag lägga mig tidigt.

Varför lägger jag upp en bild på James Blunt föresten? Jo, därför att jag kände för det helt enkelt. Bra förklaring va? puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0