flytten är klar, här är jag!

jag tyckte att bilden var lite passande
småsjuk, osminkad och urgullig i pappas stora tröja



Hej!
De flesta av er känner igen mig ifrån min tidigare blogg (www.fannyborg.blogspot.com). Nu har jag bytt till Blogg.se istället. Blogspot var för dåligt. Man kunde ju inte äns se hur många besökare man haft under dagen, skittrist ju. Hur stod jag ut i 8 månader med det? Men iallafall. Det här är vad jag har hållt lite hemligt för er, den s.k "Flytten".

Ni som följde mig på Blogspot (ni var ju ganska många): Fortsätt med det! Men kom ihåg att det är HÄR jag är nu. Jag kommer inte att fortsätta uppdatera på min gamla blogg! Men är du sugen på att läsa inläggen där finns det en direkt länk till den i vänstra menyn.

Men för att skriva om något annat:
Imorgon är det söndag och jag har längtat till den dagen alldeles för mycket.

pussar!


Kommentarer
Postat av: Jesper Löwendahl

Fanny det var en otroligt snygg blogg du har gjort :)

Du får se till att ha det trevligt imorgon ;)

Ska läsa din blogg dagligen:)

2009-09-05 @ 21:04:32
Postat av: Fanny Borg

Tack så mycket Jesper :D

Jag la ner ganska mycket tid på den, kul att nån tycker om den :)



Det ska jag verkligen, tack!

Hihih (a)



Kram!

2009-09-05 @ 21:17:06
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: Nicky

Du är bäst och jag är cool som fick veta lite före :D <3

Du är så fin fanny bra gjort med upplägget och allt =) <3

2009-09-05 @ 22:40:50
Postat av: Fanny Borg

haha Nicky aka Cooling! :D

Tack så mycket :D<3

2009-09-06 @ 08:28:18
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: cilla

Hej

Du grejar du men sidan vart jätte bra. Du vet att jag tycker det är roligt att läsa din blogg jag kollar varje dag hur du har haft det. Ha det vi hörs ska ill pappa på måndag seom du är där då

Kram Cilla

2009-09-06 @ 12:30:31
Postat av: Fanny Borg

Tack Cilla, jag blev själv väldigt nöjd med bloggen. Den känns mer jag liksom.



Jag är hemma hos mamma på måndag :(

Kramar!

2009-09-06 @ 14:55:58
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: cilla

Synd men kan du inte komma upp en sväng vi kommer ca 18 till pappa annars får du ha det så bra och vad mycket roligt ni gör i skolan kram Cilla

2009-09-06 @ 19:49:55
Postat av: Fanny Borg

Jag kan inte lova nåt, men jag ska iallafall försöka hinna gå upp en sväng! :)

2009-09-06 @ 21:54:57
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0