Godmorgon!



Godmorgon alla sjusovare som fortfarande sover.För om ni inte sover just nu är ni ju inga sjuksovare, eller hur? Visste ni föresten att en sjusovare egentligen är ett djur? Det är en gullig liten mus som heter så. Sök upp det på Wikipedia vetja, det gjorde jag.

Idag är det fortfarande helg och jag kan inte sova längre än till sju, igen. Störande att vakna tidigt när man känner att man behöver sova ut på helgerna. Kan det ha nåt att göra med att min kropp är så van vid att stiga upp vid 5 på morgonen, att den inte sover så värst länge på helgerna heller? Isånafall dissar jag snart hur min hjärna tänker och styr mig, för jag vill sova.

Snart blir det frukost för min del, så fort dom andra vaknat. Men när som helst kommer min mage kurra, det känner jag. Så jag börjar överväga att äta frukost själv. Osocialt men gott.

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0