gomorgon!

Godmorgon på er!
Sovit gott? Det har jag. La mig i sängen vid halv 2 kanske och sen låg jag och smsade ett tag med folk, as usual. Problemet med att jag smsar på nätterna är att jag oftast somnar med mobilen i handen och sen på morgonen dröjer det ett tag innan jag hittar den. Den här morgonen hade mobilen trillat ner från sängen och sen under den på nåt vänster. Det tog ett tag innan jag hittade den, smått panik?

Jag tänkte avinstallera mina 15 sims 2 spel idag. Spelet börjar bli segt så jag tänkte börja om helt med Sims 2. Inga familjer ska sparas alls. Det jag kommer spara är husen jag byggt och alla mina downloads, för dom klarar jag mig inte utan.

Bäst att börja med det om jag ska bli klar innan natten. Samtidigt ska jag lyssnar på den akustiska (stavning?) verisionen av So sick - NE-Yo. Mys!

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm....kanske dags att dra ner på allt smsande, du behöver sova älskade dotter:(

2009-09-14 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0