hakgubbar är roliga, sådetså!

Hon är så ju söt!



Är det bara jag som tycker att hakgubbar är roliga?
Jag tycker iallafall att det är sjuk kul när folk är riktigt duktiga på det och lägger upp på youtube. Kan sitta framför datan som ett pucko och bara skratta rakt ut åt det. Härligt med folk som är lite galna och hittar på sånahär saker och sedan bjuder på sig själva genom att lägga upp det på youtube, stor kärlek till dom!

Men från det ena till det andra:
Skolan idag har varit toppen. Blev klar med arbetena som jag skulle göra imorse. Bara en lektion innan lunch sen, och efter lunchen hade vi körning. Jag har kört olika sorters gräsklippare och lastare, men det roligaste jag fick köra idag var 4-hjulingen! Vi fick köra på ett område där skolan fixat med små hopp, guppel, stockar man skulle köra över och slalom. Hur kul som helst! Och jag var visst den gas gladaste eleven i min grupp tyckte dom som höll i det, haha! Opsie typ?

En fredagkväll och jag är hemma.. Orkade inte hitta på nåt och det är bara mamma och jag hemma. Hon är sjuk så vi planerade lite mys inför kvällen. Vid sex tiden eller så lagade vi tacos, åt, och efter det bar det av mot konsum där vi hyrde en film ("Dumpa honom!") och köpte godis. Sen har vi häckat framför film och idol med cola och godis hela kvällen, hur skönt som helst.

Nu blir det datorn och sen sova skapligt. Fest imorgon med tjejerna, alltid lika underbart!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Bianca

dom är klockrena xd ! i 7an / 8an så satt jag och min kompis och gjorde massor sånna med hår tillochmed xd dom blev nice som faan :D !

2009-09-28 @ 10:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0