happiness



Här är en smakfull bild på några av oss i H09B, världens bästa klass!


Gårdagen var så bra den bara kunde bli! Jag är lycklig, mer tänker jag inte avslöja :)

Idag ska jag plugga. Mindre roligt. Vi har ett naturkunskapsprov på 70 sidor som ska göras om lite mer än en vecka och jag tänker börja redan nu. Erik Kangas asså, han har både sina bra och dåliga sidor. Men vi tycker om honom ändå. Utom Naturkunskapen så ska jag försöka orka göra matte idag också. Vi böjar på ett nytt kaptiel på måndag, igen, som alltid när det är ny vecka. Jag valde verkligen snabbmatte.. usch!

Jag börjar redan längta till fredag igen. I skolan ska vi ha praktiskt med djur hela förmiddagen och sista lektionen är Körning, sen slutar vi tidigt. Alla skoldagar skulle se ut som den!

puss, nu ska jag slappa en stund sen blir det näsan i böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0