"nu är det dags för fredagsmys.."



Ingen har väl missat OLWs reklam sång Fredagsmys? Ingen på himmelstalund iallafall. Den spelas ofta, och för mycket i min klass. Sitter som klister på hjärnan nu och man går runt och nynnar på den lite från och till. Irriterande att den aldrig släpper från hjärnan.

Jag sitter verkligen i myskläder (bilden) just nu. Så fort jag kom hem hoppade jag in i duschen, tvättade av mig och sen när jag var klar klädde jag på mig skoltröjan (som är hur mjuk som helst) och shorts.  Underbara härliga helg, jag älskar dig.

Imorgon ska jag sova ut ordentligt och sen ska jag åka iväg. Och på söndag blir det plugg. Det blir med andra ord en lugn helg men det kommer vara skönt.

Nu är jag helt slut. Skulle kunna somna en timme eller två helt utan problem. Skulle verkligen vara himelskt att göra det, men jag ska nog försöka låta bli. Jag vill inte vara pigg till kvällen och få svårt att sova då. Men fredagsmys ska det bli ikväll. Taco och sen blir det att kolla på tv med familjen. Och sen sova, usch snuskigt skönt kommer det bli!

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0