otroligt kille eller hur?

Klickade runt lite på youtube och hittade den här killen. Han är sjukt duktig. Sjunger helt underbart både som tjejröst och som sin killröst. Lyssna!




Helgen blir nog bra. Jag behöver träffa mina mjölby flickor, för jag saknar dom så grymt mycket. Så tomt utan dom på vardagarna.

Jag har inte bloggat på ett tag eftersom att jag känner på mig att inläggen skulle ha blivit dystra, och dystra saker vill jag inte sprida ut över internet. Sånt stannar där det bör vara och inte på en blogg som vem som helst kan läsa.

Vad har hunnit hända då? Inte så värst mycket faktiskt. Skola som vanligt, inget speciellt direkt.
Nu bli det straxt Idol. Undra hur många sångkarriärs drömmar som ska krossas ikväll? blir festligt att se, haha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0