på liv och död?



Idag ska jag springa runt med en snygg dräkt och ett vapen som skjuter färgade kulor. Inte så svårt att förstå exakt vad jag ska göra va? Nä tänkte väl det. Paintball med skolan!

Ni får önska mig lycka till. Vi skulle kanske köra på en utebana i skogen så jag lär komma hem med blåmärken. Inte bara för att jag blivit träffad, utan också för att jag har trillat omkring bland träden. Man får nästan hålla tummarna för att jag kommer hem levande, men kul kommer jag ha. Garanterat! (låter ju hur lockande som helst att få panga på klasskamraterna!)

Jag har precis ätit frukost. Det blev en liiten sovmorgon idag, hur underbart som helst. Men nu måste jag fortsätta med det jag gjorde innan jag började skriva. Så puss på er!


Kommentarer
Postat av: !RedBull, <'3 :3

:o Vad kul! :3

2009-09-07 @ 17:59:16
Postat av: Fanny Borg

det var verkligen kul! :D

2009-09-07 @ 19:46:27
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0