senskola?

Jag är så sjukt trögfattad och dålig i skolan så jag behöver stanna kvar till 8 varje kväll och plugga med en extra lärare, så därför är jag i skolan just nu. Yea, right typ. (Och hoppas att alla förstod att jag inte var seriös där)


Jag är jätte ledsen för att jag inte skrivit på.. 3 dagar va? Jag har varit sjuk men gått i skolan ändå, vilket har lett till att jag somnat typ så fort jag kommit hem från skolan. Jag värderar min hälsa före bloggen. (Lät lite väl.. vuxet haha) Men tydligen värderar jag inte min hälsa före skolan, vilket plugg jag är. Men jag hoppas att alla förstod att början på inlägget verkligen inte var seriöst. Den ända som var sant är att jag faktiskt är i skolan just nu, därav att jag inte har någon bild. Vi är kvar på öppethus/föräldramöte.

Skolan har rullat på som vanligt. Den blir lättare att uthärda tillsammans med mina sjukt bra himmelstalunds tjejer! Mycket matte har vi, 5 lektioner i veckan tror jag. Eller 4 kanske det är. Men iallafall.. Idag har vi varit Backstage i Kolmården. Vi har fått gå in i stallen, bakom "kulisserna", blivit guidade och en massa annat lärorikt. Hur kul som helst!

Men för att skriva om en annan sak:
Inatt åker min pappa till Korfu (tror det heter så). Jag kommer sakna honom men han kommer hem om lite mer än en vecka vilket är tur. Jag kommer vara så sjukt avis på honom.. Brun som en pepparkaka kommer han vara och jag kommer stå bredvid honom som världens blekaste fis typ. Jag vill också utomlands.


Förlåt för ett lång och ganska värdelöst inlägg, men jag ville mest visa för er att jag är här, och jag har inte glömt bort er läsare. Jag ska försöka bli bättre på att hinna skriva inlägg om dagarna, men det är svårt tackvare mina skoltider och min pendeltid som är 3 timmar om dagen. Men jag försöker så gott jag kan, kom ihåg det! :

puss!


Kommentarer
Postat av: cilla

Du får sakna mig med jag blir borta i 2 veckor från söndag ha det så bra kram

2009-09-24 @ 20:25:15
Postat av: Fanny Borg

Just det ja!

Ni får ha det jätte bra ni också! Kram! :)

2009-09-25 @ 16:58:36
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0