sliten?



Njaa. Sliten är nog fel ord. Hängig passar nog bättre.
Men när man är hängig brukar man ju vara lite sliten? Äsch, spela roll, alla fattar.

Jag sitter framför datorn, ihopkurrad i en filt och med godis framför mig. Jag känner mig lite småsjuk igen. Tror inte att min förkylning vill ge sig? Den har kämpat för sin överlevnad i rekordmånga veckor nu, och jag börjar tröttna på den. Utrota den tack.

På tal om utrotning. Idag hade några 3or ett café öppet för just idag på skolan. Alla de pengar de tjänade under hela dagen ska skänkas till att rädda Snötigern och tigern. Jag köpte fika såklart. Fast det gör jag ju ofta, men idag kändes det som att det fanns en bra anledning för att faktiskt köpa. Bättre anledning än vanligt, eller hur?

Idag hade vi våran första lektion inne i djurhuset med alla djuren. Innan har vi bara haft teori, men nu fick vi äntligen hålla på med djuren praktiskt också. Vi könsbestämde och gosade med dom. Illrar, kaniner, gerbiler, chinchillor, marsvin, hamstrar, möss och en massa andra djur fick vi hålla på med idag. Nästa gång blir det fåglar. Jag längtar redan!

puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ae fusk med djurhuset då! vi hade datakunskap ju, IGEN :o haha :) <3

2009-09-21 @ 18:49:55
Postat av: Nathalie

du får krya på dig sötunge!

2009-09-21 @ 19:21:34
Postat av: Dad

Ja du nu är du väl i paradiset på dagarna :)



// Kram

2009-09-21 @ 20:49:30
Postat av: cilla

Krya på dig det låter som ni har det underbart i skolan kram

2009-09-22 @ 07:03:00
Postat av: Fanny Borg

Datakunskap är ju askul ;) <3



Min skola är paradiset asså, haha :) Men tack! kram! :)

2009-09-22 @ 12:31:40
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0