tripp till linköping

gjort intrång på pappsens dator, därav bilden på mig och min bror
när vi var väldigt små.



Jag kom inte särskilt långt med Sims spelen. Jag hann avinstallera alla men bara installera om 2 av dom. Min faster och hennes familj kom och då är det ju inte speciellt kul att sitta framför en dator eller hur?

Jag och Nathalie bestämde oss hastigt att vi skulle ta tåget in till Linköping. På stationen i mjölby träffar vi på Pj och nån Edvin. Trevliga grabbar. Sen när vi kommit fram till linköping hittade jag två par skit snygga skor och Nathalie hittade ett par, också skitsnygga.

Vi tänkte gå in på Ikano huset också, men vi dissade det och valde glass på donken istället. Mycket prat och skratt som vanligt med min flicka.

Ikväll ska jag iväg och hitta på nåt med Jennifer, Nathalie och några mer. Tack och lov för helger!
puss!

Kommentarer
Postat av: cilla

Kul att du ville sitta med oss och prata istället för att sitta framför datorn kul att du hittade skor mén byxorna då och glassen var ju nyttigare än maten som du inte han med innan du åkte

2009-09-13 @ 12:29:41
Postat av: Fanny Borg

Klart. Släkt går såklart framför datan! :)

Vi drog en Donken istället för Ikano. Vi blev vädligt sugna på glass förstår du, haha.

2009-09-13 @ 15:42:31
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men så små och gulliga ni var, puss



/mamma

2009-09-16 @ 18:18:22
Postat av: Fanny Borg

jag tycker vi fortfarande är ganska gulliga ;D

2009-09-16 @ 19:29:26
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0