grattis storebror! <3

Vi börjar närma oss det här.
Det känns tydlig i luften. Kallt och jävligt.



Idag har jag kört traktor i skolan. Det gick riktigt bra för att vara första gången. Lyckades växla och ha mig utan problem efter en liten stund av prövning. Jag krockade inte heller i något, vilket var väldigt bra gjort av mig. Det var det jag var mest orolig för: att krocka

Mer speciellt idag är att min kära storebror fyller 18! Var och firade honom förut lite hemma hos pappa. Med fira menar jag att jag gav honom lite presenter och kramar. En jäkligt bra storebror har jag, så att alla vet. Den bästa, helt klart!

Men något annat nu. Om typ 20 minuter är det Idol på TVn. Jag tänker inta mig en plats i soffan och ligga kvar där för resten av kvällen. Jag har ont i hela kroppen från paintballen och badet igår. Träningsvärk vetni. Trött är jag också, jag går ju upp tidigt. Ha det bra!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0