Trötter?

Vi drar en Charlie the Unicorn. Klassiker asså!
"Charlie, look out for the blehblehbleh!"  "..the blehblehbleh are right behind you!"




Godmorgon, typ.
Jag hade tänk att publicera det här inlägget vid sex-tiden idag, men det skit sig totalt. Klockan är snart nio nu och NU publicerar jag det. Det är inte för att jag är en liten latmask (även om jag är ganska lat ibland). Idag var jag så trött så jag tänkte lägga mig och läsa (klockan var typ halv 7) men jag somnade istället och vaknade inte förens nu. Jag känner mig ovanligt trött men ovanligt utvilad på samma gång, en ganska skön känsla.

Har ni tänkt på hur lustigt det känns att somna när det är ljust ute och sen vakna när det är mörk, utan att riktigt veta om att man somnat fören man kollar på klockan? Det känns iallafall hel lustigt.

Sovmorgon imorgon till 10.10, men jag kommer inte sova ändå. Jag tänker vara i skolan den vanliga tiden, dvs så åker jag 06.48 med tåget hemifrån. Puckat va? Egentligen inte.. Jag har två arbeten att skriva klart och lämna in: Ergonomi och Ekologi. Så ni som sover och vaknar runt 9 imorgon kan väl tänka en liten snäll tanke om mig och tycka lite synd om mig? (eller kanske inte)

Nu blir det snart sängen igen. Det kvar knappt att jag gick upp ur sängen nyss, och jag längtar redan tillbaka till den!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0