vart ska jag?


Igår nämnde jag att jag ska åka iväg idag. Vart?
Det är hemligt. Och vad jag ska göra i den hemliga staden är också hemligt. Men jag kan avslöja en sak: I like it!

Men nog om hemlighetsmakeri. Godmorgon på er alla! Jag har sovit himelskt inatt. Först igår kväll somnade jag i min brorsas säng vid halv 8, missade hela idol och vaknade inte fören mamma väckte mig vid halv 10 samma kväll. Gick upp en snabbis, gjorde iordning mig för att sova igen och somnade om i min säng vid 10 igen. Sen har jag sovit helt underbart skönt hela natten och vaknat nu. Snacka om skönt!

Nu är jag hungrig, som vanligt på morgonen. Alla andra ligger fortfarande och sover så jag funderar på att äta frukost själv. Det är inte så roligt kanske men hellre det än att behöva vänta 2-3 timmar för att få i mig nån frulle.
Föresten, så har jag nog stavat fel på bilden. Kom på såhär i efterhand att det stavas Landsbyggdsbuss. Jag råkade missa ett g när jag målade.

Puss på er, nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0