absolut fanny



på g är jag.

Pluggar häcken av mig den här sista skolveckan och så har jag sprungit med pappsen idag. Halvmilen blev det och jag lyckades hålla mig under 30 minuter. Till och med intresse smurfarna är chockade. Och min pappa uttryckte sig mitt under springturen: "jag börjar bli som din personliga tränare". Tänk er att ha eran pappa som eran tränare? Vet inte om jag skulle orka med att pappsen skulle få bestämma över min träning också, han försöker redan bestäma över så mycket annat (som han inte alltid lyckas med).

Tackvare allt plugg just nu har jag förvandlats till en liten sömnig mes. Börjar gäspa redan vid åtta på kvällarna, och det känns ju rätt barnsligt. Kanske borde börja kolla på bolibompa, om det fortfarande går på TVn?


puss!



Kommentarer
Postat av: caroline lyngstad

haha fanny riktigt bra idé tycker jag bolibompa är din sak xD höhö ;)

2010-04-27 @ 23:18:32
URL: http://wwwcaaroliine.blogg.se/
Postat av: Fanny Borg

Visst äre? Känner mig redan som 8 igen när man är trött såhär tidigt, och då kan man ju lika gärna börja kolla på barnprogram ;)

2010-04-28 @ 05:54:46
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: Mr X

Hm bestämmer en massa ?

2010-04-28 @ 13:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0