ÄLSKLING ÄR HEMMA!



Ja, ni ser rätt. Min ÄLSKLING är hemma igen! Skönt att äntligen ha tillbaka en mobil - speciellt att det är min egna mobil! För helt mobil lös har jag inte varit under tiden plutten blivit lagad - även att jag sa att jag skulle ha en "mobil avvänjning". Kom på att det är rätt dumt att gå runt om dagarna utan mobil då man inte kan få tag i någon även om det är nödsituation. Så rätt snabbt fick jag tag i en lånetelefon av Linn. Tack för lånet!

Men måste ju lägga till att jag inte är lika beroende av mobilen längre som jag var innan plutten gick sönder. Smsar absolut inte lika mycket och får inte panik så fort mobilen inte ligger bredvid mig. Så framsteg har jag gjort!

puss!

Kommentarer
Postat av: mamma

nu har jag läst din blogg:)

2010-04-17 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0