Du, efter plugget.

det fixar sig alltid..



Gammal bild som varit med förr, men det är för att jag sitter på den lilla bärbara i pappas kök. Några nya bilder finns det inte gott om i den. Kanske därför att det här är "semesterdatorn" där vi tömmer kamerorna under semestern, för att sedan flytta över alla bilder vi tagit till de "orginala" datorerna när vi kommit hem? Antagligen.

Sitter med en tallrik fil framför mig (Yoggi - Samoa, för de som vill ha ytterligare detaljer hah) och så ett halvt glas juice. Ingen kunglig frukost kanske. Men det smakar åtminstonde gott.

Så fort frukosten är klar tänker jag lägga näsan i läxböcker. På ett sätt ser jag fram emot det - att äntligen få det gjort (trots att det är sista dagen på lovet), men det är rätt sorligt också. Sista dagen på lovet.. Men vad är det.. 10 eller 9 veckor kvar till sommarlovet? Bara att börja nästa nedräkning.

Puss!

Kommentarer
Postat av: fie fie

7,5 vecka varav 2 är APU :D:D:D:D:D:D::D!

2010-04-11 @ 20:39:50
Postat av: nf-

Fin blogg , Diggar den :)

KRAM

2010-04-11 @ 21:39:20
URL: http://nuurish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0