GLAD PÅSK!



GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!
Jag fick springa och leta efter ett påskägg redan igår. Och det är redan halvätet. Ops?

Solen skiner och nu kan man verkligen säga att det är vår! Nån mer än jag som älskar det? Skulle gissa på att mer än halva befolkningen i detta avlånga land skulle räcka upp handen och hålla med mig.

Dagen kommer tillbringas ute i lilla Strålsnäs tillsammans med min fasters familj och min familj. Kommer bli mys med bla. grill och spel utomhus. Sen var mer kvällen bjuder på märks med tiden där. Kameran kommer att hänga med mig, men vi får se hur mycket jag kommer att använda den. (Jag har en tendens att glömma ta kort när jag väl har med den)

puss!

och ännu en gång: GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0