"han ska pröva din styrka, han ska testa din moral"



Dagen till ära fick jag tag i min APU handledare. Idag svarade hon i telefonen, och jag failade (=misslyckades, för er äldre som inte riktigt är med i dataspråket hah) totalt. Jag pratade omänskligt fort och osammanhängade. Undra vad hennes första intryck av mig blev..?

Jag är ledig imorgon, på självaste Valborg mässoafton. Blir att sova länge så att jag orkar peppa hela natten lång. Man lever ju bara en gång, så man får väl passa på att leva lite när man är ung.

Just nu spelas Lars Winnerbäck ut från mina små högtalare till datorn. Massor av kärlek till hans hesa stämma.
puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bilden xd<3

Ja kommer verkligen sakna himpagänget :( <33

2010-04-30 @ 13:04:11
Postat av: Fanny Borg

ja eller hur! kommer vara tomt utan er :(<3

2010-04-30 @ 14:26:56
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Lars Winnerbäck (L)

2010-05-02 @ 17:03:07
URL: http://nathalieydrebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0