lördag & söndag



Kan absolut inte klaga på lördagen på något vis. Dagen började bra och slutade på söndagen nästan ännu bättre, om det nu är möjligt.

Nu såhär på eftermiddagen och kvällen har dagen segat sig framåt. Inte alls lika roligt. Har legat i min säng i 1,5h för att försöka lära mig Fysik till provet imorgon. Och på tal om prov så har jag 4 prov och 2 inlämningar på 4 dagar den här skolveckan. Fredag (valborg) är ledigt och jag lär njuta till fullo med härligt vänner den kvällen - lita på det. Och nästa helg kommer för övrigt också att njutas på alla andra möjliga vis. Bla. genom att det inte är nån skola på 2 veckor sen, för min APU på ett hunddagis i Linköping börjar v18! tagga tagga

alldeles straxt sängen.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0