Morgonsysslor



Godmorgon. Hoppas att alla sovit gott?
Jag har iallafall sovit riktigt skönt, även om det bara varade i 5 timmar sisodär. Blev att gå upp lite tidigare imorse då jag duscha. Brukar försöka dusch på kvällarna för att vinna så mycket sovtid som möjligt på morgonen, men idag blev det inte riktigt så. Men jag har en bra start på dagen åtminstonde: nyduschad, ätit frukost och snart ska jag göra iordning mig - allt i tid och ingen försening! Och jag längtar lite smått till den vardagliga tågresan nu som jag åker varje dag. Om man får sittplats vill säga, för då ska jag passa på att slumra till lite extra.

pussar så hörs vi senare idag!

Kommentarer
Postat av: Zipper

Oj då. Varför blev det så lite sömn i natt? :) Undrar vad du kan ha sysslat med så sent... /Zip

2010-04-20 @ 15:21:51
URL: http://www.mrzipper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0