Slem på provrör..

Tisdag är en sån där veckodag som mest bara flyter på. Trots att vi har tre 90 minuters lektioner med Kretslopp direkt efter varandra så går dagen hyffsat fort. Sista vi gjorde var en laboration om något som kallades för.. jadu. Så intressant var den ungefär. Men vet att vi var tvunga att ha någons saliv (!?) i ett provrör och det har jag svårt att tycka om. Jag hatar dregel, saliv och allt sånt. För mig är det helt och hållet slem som jag absolut inte vill se. Så att ha en lektion med slem på provrör blev nästan för mycket. Hur löjligt det än låter så satt jag med kvälkningar ett bra tag. usch..

Bilderna är tagna med amandas mobil precis innan laborationen.
dom ser väldigt lustiga ut, typ som att jag saknar ögonbryn.. ?!
men jag bjur på't trots att jag är totalt ofixad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0