snart maj. typ iallafall?


Det är inte överdrivet långt kvar till maj. Då kommer grillkvällarna igång på riktigt. Längtar man? Yes. Riktigt mycket! typ bara 16 dagar kvar

Jag känner mig som en fräsch person idag. Saker som bidragit till min fräschkänsla är att jag har suttit mycket i solen under skoltiden då vi jobbat utomhus. Sen hade vi idrott idag, även om vi inte hade det allt för jobbigt på den. Sen åkte jag hem, fick lite onödiga facebook saker gjorde, typ Petville haha. När pappa kom hem drog han och jag ut på en joggingtur på en halvmil i solen (en halvmil låter längre än 5 km). Kändes riktigt skönt! Klarade av att springa hela tiden utan typ 70-100 m när vi kommit halvvägs. Var tvungen att pusta ut lite. Men bra kämpat av mig iallafall?

När vi kom hem från joggningen satte vi oss på balkongen och njöt av kvällssolen. Pappa drog dock in tidigare än mig för jag började prata i telefon. Väldigt mys! Senare blev det såklart duschen. För en gångs skull orkade jag lägga ner tid på en långdusch på en vardag och sedan smörja in hela kroppen i en riktigt god olivdoftande body butter.

Så nu känner jag mig rätt mör och trött i kroppen. Sängen väntar.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0