Tjällmo

Lördagen firade vi påsk hos en av mina fastrar. Mys!
På Söndagen åkte jag till Tjällmo för att träffa mina älskade Himpaflickor + lite annat folk. Har ett par bilder från början av kvällen, sedan dog min kamera. Men amanda har fler, fast dom har jag inte fått än.
vi började med att laga mat allihopa tillsammans. Det rök lite lustigt ur ugnen, och kollar ni bilderna förstår ni nog rätt snart vad det var som började ryka. Försökte också tina upp min korv i "solen" på balkongräcket, vilket inte gick så bra.
Men snacka om en bra kväll!

Här är iallafall lite:

Kommentarer
Postat av: Hm

Sämsta kockarna :)

2010-04-07 @ 18:01:47
Postat av: Fanny Borg

Nejdå! :)

2010-04-07 @ 20:04:53
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: Hm

Nä ni kan inte får gå en kurs hos pappa

2010-04-08 @ 17:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0