ungefär såhär känner jag mig



Min söndag började med en joggingtur på 2,5an med mamma. Gick inte alls bra för min del. Tror att det är min förkylning som är boven i det hela och försämrade min förmåga att orka. (jag har åkt på en dunderförkylning...). Senare på dagen åkte jag & mamma in till Linköping. Vi gjorde något som ingen av oss nånsin gjort innan: gick på konstutställning! Inte riktigt min grej att kolla på oförståeliga målade tavlor men när det var lite foto med blev det genast bättre. Så det var helt okej.

Nu har jag suttit en stund med Djurkunskap framför näsan. Har prov direkt imorgon bitti och ska försöka göra mitt bästa ifrån mig - som vanligt. Ständigt stressande att vara en ambitiös elev..

fredag & lördag har jag inprincip spenderat fastvuxen vid en telefon.
puss!

Kommentarer
Postat av: Dad

Gillar bilden :)

2010-04-18 @ 21:08:13
Postat av: Fanny Borg

haha. :)

2010-04-18 @ 22:01:10
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0