Lite av en råtta och en (1) åtta (8)

KOLLA HANS ÖGON!

RONNY THE MOUSE
fick stå för dagens bild. Tyckte att han gjorde den rätt klockren.
vi har två nya kullar med inte alls så gamla tamråttor i skolan just nu.

Provet i Djurkunskap imorse kunde nog inte gå så mycket bättre. Så skönt att känna så efter ett prov när man verkligen har pluggat mycket - skulle vara surt om det kändes skit iallafall liksom.. Men för att dra bort glädjen lite så kommer de nästa två proven att vara Matte B (som jag inte är speciellt överduktig på) och Fysik (som man måste kunna matte i = verkligen en bra kombinitation). Jag vill knapp tänka på hur dom provet kommer att gå..

Men nu för att plocka fram glädjen lite igen: Det är ungefär 7 veckor kvar till lovet. Och av dom är bara 5 skolveckor, för v.18 börjar nämligen min APU och jag har det i två veckor. Jag kommer vara på ett Hunddagis i Linköping som heter Zesmars. Verkar vara ett intressant ställe då ägaren har Rebah, Akupunktur, Stretching, Massage och Styrketräning till hundar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0