vilse i linköping..?



Regn, regn, uppehåll, regn, regn.

Så fortsätter det och har gjort hela dagen känns det som. Vart flydde den varma och soliga våren nånstans? Långt bort från Mjölby iallafall. Men nu ska vi inte deppa: Efter regn kommer solsken, och det tror jag starkt på. För solen måste ju finnas där nånstans bakom molnen!

Idag slutade jag ruskigt tidigt. Fick en snilleblixt att hälsa på min framtida APU plats för att presentera mig och lite sånt där artigt. Gick inte riktigt som jag tänkt mig.. I 30 minuter yrade jag runt i ett industri område och blev tillsist tvungen att fråga några snälla män som klev ut från en Bildels affär efter vägen. Dom berättade vart Hunddagiset låg och det visade sig att jag bara var ungefär 200 meter fel.

När jag väl lyckats ta mig till Hunddagiset hade tjejen som ska vara min handledare gått för dagen. Min vanliga tur typ, haha. Efter ett antal signaler till hennes mobil, för att köra en presentation över telefon istället, gav jag upp. Utan besök eller svar i telefonen satte jag mig på tåget hem till Mjölby istället. Håller tummarna på att jag får tag på tjejen imorgon. Vill helst inte komma in klampandes som en helt främling på måndag.

imorgon blir det sista skoldagen ända fram till v20. lovely!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0