Bilder från igår

Vi samlade på oss en massa onödiga saker - Toy Story kepsar, Camp rock påsar och så lyckades jag fånga ett oboy paket med daim smulor i. Oboyen smakade jag i morse. Två klunkar, sen klarade jag inte mer. Bland det äckligaste jag druckit, haha! Är det någon som vill ha en öppnad oboy så hör av er!

Kvällen var helt grym! Vi skrattade väldigt mycket, sjöng ännu mer och ibland studsade med händerna högt upp över våra huvuden och hejade på artisterna som stod på scen. Det var vissa artister som jag inte alls hade lust att lyssna på (bla. Timoteij) men det funkade ändå.

Solen tittade fram i en timme eller så under kvällen när vi väntade på att allt skulle börja. Sen kom det en liten skvätt regn och efter det var det bara mulet. Men det gjorde absolut ingenting - det var så varmt när alla stod helt packade mot varandra.

I den här ordningen kom artisterna:

- Ramsells
- Rebound
- Timoteij
- Linda & Velvet
- Apollo Drive
- Love Generation
- Anna Bergendahl
- Erik Grönwall
- Erik Saade


BILDBOMD!

Vissa bilder framåt kvällen blev tyvärr suddiga. Och dom artisterna som vägrade stå still (dansade konstant hela tiden haha) blev också rätt suddiga. Men men, inte hela världen.

tjejerna som jag var med: fritt fram att sno bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0