Bloggtorka..?

Det här var 1år och 1dag sen.
Oj vad alla har vuxit och förändrats!



Förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering. Jag är ledsen! Men har inte varit nått speciellt att skriva om. Skolstarten var inte alls märkvärdig - vi hoppade direkt in i plugget som vanligt. Men tack, jag tycker om er för att ni besökt och kollat på bloggen trots att det varit helt dött här.

Idag har jag däremot gjort något. Efter skolan stannade jag, Issa och Fiefie kvar på stan i norrköping. Blev lite shopping (linne från Vero Moda & underkläder från HM) och lite glassätande. Sedan inhandlades det även cola och en godispåse inför en bussresa fram och tillbaka till Kolmården imorgon med skolan. Förvånad att vi just skulle till kolmården.. (vi har ju inte varit där sissodär 50 gånger redan)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0