Dagens lunch

Äta -> Fixa mig snabbt -> ICA med PJ



Såhär ser min lunch ut idag. Vem tycker inte om sallad egentligen..? Om jag fick bestäma skulle maten vi åt vara mer sallad än kött. Jag är ju inte så speciellt förtjust i att sitta och käka stora köttbitar. Det är inte så att jag tänker på djuren som blivit slaktade eller så. Jag bara äcklas lite av att ha en bit av något på min tallrik som en gång varit levande. Just att man verkligen ser att det är kött från en kropp är också.. lustigt för mig. Grillkorv funkar utmärkt. Det har ju trots allt en annan form. Det är inte den där kött-biten liksom.

Jag förväntar mig inte att ni ska förstår mitt tankesätt om det här med kött. Knappt någon gör det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0