Det är mycket nu.


Akut tid tandläkaren. Sjukgymnast & kanske läkartid för foten.
Och sen en jäkla massa läxor och redan stor press på mig i skolan. Men jag fick åtminstonde se mina betyg från de kurser vi hunnit avsluta när vi slutade ettan. Inte ett enda G, fyra VG och resten MVG. Blev med andra ord ett okej år om man tittar på betygen. Gillas!

En till sak som gillas är att det är fredag om 3 dagar. Fredag den här veckan betyder inte bara helg, utan den här fredagen betyder kärlek. Daniel, som flyttade till Örebro den 20 den här månaden kommer hem till mig då för första gången sedan han flyttade. Han kommer stanna hela helgen och det kommer vara så underbart att ha honom hos mig! Saknat hans trygga armar runt mig.

Jag har idrott imorgon. Blir intressant att se hur det går med foten.. Tror jag får försöka vara med på allt som inte innebär att hoppa, springa och sånt. Vad blev det kvar för idrott då..? Jo. Stillastående!

puss & natti snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0