Det kanske ni inte visste..



Fyra drömmar du har:
1. Skaffa hund
2. Bo i egen liten lägenhet
3. Bli av med min spruträdsla - skulle göra livet lättare!
4. Ta studenten med riktigt bra betyg

Vad tycker du om ditt liv? Just nu: helt awesome!
Hur har din sommar varit? Den bästa sommaren i mitt liv
Har du fått en kyss den närmsta veckan? Yes!
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Morfar, tror jag
Hur lång är du? Jag är ca 162cm kort
Vilken är den senaste filmen du sett? Seven Pounds med Daniel
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Haha :)<3 /daniel
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, för det mesta
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? Någon timme sen
Icke godkänt i något ämne? Nej
Mvg i något? Absolut
När vaknade du idag? 10.15..
Vilken är din favoritplats? Daniels säng haha!
Vilken plats föredrar du minst? Nordpolen kanske..? Nej men.. Läkarrum när sprutor är inblandade
Har du någon fobi/rädsla? Jag är hysteriskt livrädd för sprutor
Vart tror du att du befinner dig om tio år? Sambo, arbete, ikke bosatt i Mjölby
Hur stor är din säng? 90cm :/
Vad sover du i? Trosor
Hur många kuddar har du i sängen? Två
Var har du bott/bor? Mjölby hela mitt liv
Tycker du om kinamat? Nej, det gör jag inte.
Tycker du om kaffe? Nej, inte det heller.
Vad dricker du helst till frukost? Juice eller Oboy
Kan du spela poker? haha nej
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja
Vill du ha barn? Kanske, om många år
Kan du några andra språk än svenska? Engelska..? Och lite spanska.
Har du någonsin åkt ambulans? Det tror jag inte
Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på. Men oftast havet tror jag
Är du cool? Självklart? 8D
Kan du Rulla med tungan? Inte riktigt. Bara nästan
Vad har du för ringsignal? Mr Big - To be with you
Var har du närmast dig som är rött? Ett busskort
Vem delade du senast säng med? Daniel
Hur många hål har du? Ett i varje öra
Har du någon piercing? Nej men kan tänka mig navel eller tungan, men min nål/sprut rädsla sätter stopp för det.
Har du någon tatuering? Nej, vill ha men samma sak här med min förbannade rädsla. Tatueringar är grymt snyggt!
Gillar du någon just nu? Det gör jag verkligen!
Har du provat droger? Haha nej
Röka eller snusa? Inget av det
Har du pojkvän/flickvän? Jag har pojkvän
Vad är ditt mobil nummer? Det är 10 siffror långt och slutar på 11
Vad ska du göra ikväll? Hade tänkt att sova ikväll.
Har du några syskon? Ja, en snart 19 årig storebror
Vilka länder har du besökt? Danmark, Spanien, Frankrike och Egypten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0