gårdagen:

Igår hann jag aldrig skriva här att jag skulle ut på lite äventyr, igen. Åkte in till norrköping med fiefie & tobbe. Först till en lägenhet och typ "hämtade" en kille. Sedan vidare mot en annan lägenhet där fler folk var och det var lite fest. Fiefie, jag & Tobbe stannade inte så länge för vi skulle in till linköping på kvällen var det planerat så straxt innan 22.00 stod vi på Norrköpings resecentrum.

Jag fick fina beröm för mina ben av ett fyllo, och på tåget var det en väldigt lustig men pratglad gubbe som satte sig med oss. Nämnde jag att ett fyllo tafsa på mina lår igår ikväll..? Jag verkar dra till mig lustiga människor när jag är ute.

Väl inne i linköping hände det faktiskt inte så mycket. Var i kungsträdgården en väldigt kort stund. Erik Grönwall spelade där. Sen gick vi mot tivolit och mötte upp Bella, sedan vidare till McDonalds. Där tog våran kväll slut typ. Satt där och träffade lite kompisar tills det var dags att gå till tåget. Åkte med 00.30 tåget så kom hem rätt skapligt. Men en rätt bra kväll blev det åtminstonde!

Bilderna är från när vi väntade på att tåget till Linköping skulle komma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0