Natten är bara barnet ännu

Daniel kom hit vid 22:00. Väldigt saknad har han varit, och väldigt glad blev jag över att få ha honom här hos mig inatt. Just nu håller han på att borsta tänder och sånt, så jag passar på att skriva ett snabbt och kort inlägg.

Vi hade tänkt sätta på en film vid tolv/ett eller så för att det inte skulle bli för sent. Klockan är nu snart halv 3 på natten och vi har ännu inte fått igång nån film. Tiden går alltid så himla fort med honom! Men snart åker filmen Disturbia igång, hoppas jag. Vi lär ju inte somna tidigt inatt heller. Som vanligt asså haha.

Det här var sommaren 2008.
Vart tog sommar 2010 vägen..? Jo den regna bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0