Norrköping om en stund



Två puckon på bilden.

Ikväll ska jag till Norrköping. Träffa tjejen till höger på bilden och sen en annan söt flicka. Sen lite annat folk också. Jag har inte riktigt förstått vad vi ska göra. Men vi kommer vara ute i en park först iallafall. Engångs grill är fixad så blir att grilla något litet. Får se vad kvällen bjuder på. Kan bli intressant, så kameran är med men får se om jag visar er bilderna.

Nu sitter jag och äter frukost. Sov till halv ett idag, och det var verkligen skönt. Känner mig inte alls så trött längre som jag gjorde igår. Igår var det helt sjukt. Kändes som att jag skulle somna vart som helst om jag bara blundade.

pussar på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

TVÅ puckon? Jag trodde det bara var en på

bilden som var det:P<3

2010-08-10 @ 13:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0