popcorn, musik & lite saft

Man kan tro att popcornen ska vara brända när påsen nästan börjat brinna (?) men tro mig, dom var helt perfekta.



Heeeelt undeeeerbart att vara hemma en kväll.
Det är bara jag hemma i lägenheten, alla andra är på lite olika ställen. Riktigt skönt att få en kväll för sig själv. Var ett bra tag sen nu.

Som jag nämnde i förra inlägget så är jag fortfarande trött. Men jag har vilat genom att ligga i soffan med popcorn, godisremmar, smultroncider (som tog slut) och sen saft. Kollat på AFV, Simpsons och Family Guy. Helt okej.

Blir nog säng tidigt för mig ikväll. Ska orka åka iväg till Norrköping imorgon och träffa folk. Men det blir inte så sent för mig imorgon heller. På söndagen ska jag hem till Daniel (som är efterlängtad till tusen) och sover där. Att somna vill jag inte ska bli det första jag gör - även om det är svårt att undvika i hans onaturligt sköna säng.

pussar på er.
hoppas ni har en galen fredagkväll, för det har inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0