Sing along with the songs we know

08:20 på Himmelstalundsgymnasiet
År 2.


Sommarlovet slutade igårkväll.. Läskigt hur fort tiden har gått. Känns som att det bara var en månad sen första sommarlovs dagen. Kommer ihåg att vi "kidnappade" Lisa från skolan den dagen och åkte med henne till linköping för att överaska henne på en thai resturang. Hon blev ju 18 precis på den dagen..

Det här sommarlovet har nog varit det bästa i hela mitt snart 17åriga långa liv. Det har hänt så mycket! En sak är ju att jag har fått spendera dagarna med världens bästa pojkvän! Sen så har jag träffat så grymt mycket nytt folk och blivit bättre vän med folk som jag bara var lite bekant med förut, vilket känns otroligt bra. Sen får man ju inte missa alla "händelser" som har hänt - allt från mysiga sommarkväll till det sista poolpartyt.

Men nu taggar vi gymnasiet år 2? Ohja!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0