slitentjej.se



Det har varit väääldigt mycket nu den sista tiden. Fest och festivaler typ varje dag känns det som. Ingen tidig kväll och ordentlig sömn på länge. Och så har jag gått runt med en ständig huvudvärk från att jag vaknat till jag somnat i 4 dygn nu. Så poolpartyt igår var det sista "äventyret" för mig den här sommaren. Skolan börjar ju om 2 dagar nu!

Idag ska vi iväg till mormor & morfar för att hälsa på deras lilla nya kattunge Sigge. Jag har inte sett honom på riktigt än, bara på bild, så jag ser verkligen fram emot att träffa den lille. Sen är det massa saker att göra här hemma. Bla. rensa i ett förråd och kolla igenom mina skolsaker osv..

Planering för imorgon: Chilla bruschan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0