Tältning i Vätterviken i söndags!

I söndags åkte jag och några vänner till mig och några vänner till Daniel till vätterviksbadet och slog upp ett tält och sov där över natten. Riktigt, riktigt rolig kväll! Vi grillade korv på en engångsgrill, drack energidricka (burn) hela kvällen, vissa av oss såg solen gå upp vid 04.00 (medan jag & daniel inte sov förrän 09.00 haha) och hade det bara härligt. Vi klarade oss så gott som utan regn hela tiden vi var där, och det var verkligen en mysig sommarkvälls känsla på det hela.

Måste bara också nämna att slå upp ett tält är något jag absolut inte hade talang för..

Här kommer en bildbomb!
(och jag klädde mig varmt & bekvämt, inte snyggt som ni ser haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0