"..uppdaterar snart.."

Upptäckte att senaste inlägget var för 2 dagar sedan. Och då skrev jag att jag skulle uppdatera snart. Förlåt för att det inte blev så.. Fick rätt bråttom och hann inte sitta vid datorn sen när jag var klar med sakerna jag skulle göra. I söndags åkte vi nämligen ett par och tältade ute i Vätterviksbadet och sov där över natten. Dagen efter åkte jag inte hem som jag hade planerat först: jag hängde med daniel och hans kompisar till Motala och stannade hos Daniel över natten.

Nu sitter jag vid Daniels dator. Han är inte hemma just nu - ute på äventyr kanske? Men han kommer om en timme eller så. Så länge tar jag över datorn.. hehe.

Jag stannar här över natten idag med, så uppdatering med bilder från i lördags, söndags och måndags kommer så fort jag kommit hem, vilket jag tror är imorgon nån gång. Jag kommer nog inte skriva mer på bloggen innan jag är hemma igen - vill spendera så mycket tid som möjligt med daniel nu innan han flyttar här i veckan.

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0