don't stop believin'



Nyvaken.

Och nu kommer lite om dagarna hos Daniel:
Vädret var uruselt. Ösregn, kallt (om ni frågar mig) och bara sånt väder man gärna inte visar sig utomhus i. Och det gjode vi inte heller. Blev mycket olika filmer och mys framför tv:n. Och det är helt okej med mig. Att bara få spendera tid hos och med honom är perfekt, oavsett hur vädret ute är.

Jag har tänkt på också att när vi kollar på film så letar vi nästan alltid upp en skräckis som ingen av oss sett. Älskar skräckfilmer alltså. Och komedier. Men det blir nästan alltid en skräckis. Så snart finns det nog ingen bra skräckfilm som jag inte sett..?

I tisdags åkte jag, Daniel och & Mattias till Godishuset (på min begäran). Sedan våldgästade vi en kompis till dom, Robban. Hans flickvän var där med, så jag slapp vara ensam tjej. Vi åkte till McDonalds och köpte med oss mat, käkade hos Robban och så kollade vi på filmer vi hyrt. Sen blev det poker ute på baksidan till klockan 04.00 typ. Men jag hade en riktigt trevlig stund haha.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0