When life is good

En blå hatt fick jag med mig hem från igår kväll.
Erica, som är min kusin, hade fått den av sin.. storebror? Men den var för liten för hennes huvud så hon ville inte ha den. Kan säga att hatten satt på mångas huvud under kvällen!

Måste göra iordning mig lite. Sitter fortfarande i mysisar och morgonfrisyr. Om en stund kommer mamma och hämtar upp mig, så ska vi åka en liten tripp. Och efter det kanske det blir Skänningemarken igen..? Sånt som märks.

Måste bara säga att de senaste dagarna har varit
helt grymma och mer grymma dagar är planerade!

vecka 30.
torsdag: hem till daniel, sova där.
fredag: tjejfest med himpaflickorna hos mig!
lördag: daniel hem till mig, "gäster" hos oss
söndag: ute hela natten med christin, Michelle & några.

vecka 31

måndag: hemma haha
tisdag: lkpg med lyngstad, fieife & victor
onsdag: skänningemarken med massa folk
torsdag: antagligen skänninge på kvällen
fredag: iväg med carro till måndalen
lördag: norrköping med några himpa + lite annat folk
söndag: hem till daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0