Bloggen är bredare!



Hej allesammans!

Efter en lååång och skön nattsömn så vaknade jag mer utvilad än på länge. Så nu när jag kände att min hjärna har fått vila efter skolveckan tänkte jag ta och fixa en sak på bloggen som jag tänkt länge på - nämligen att göra den bredare. Jag har innan inte riktigt haft ork till det innan. Man måste pilla en massa i sin stilmapp med mängder av koder, och hade jag försökt mig på det här en vanlig skoleftermiddag hade jag antagligen blandat ihop alla koder med varandra.

Men nu är det fixat!
Hoppas att ni tycker att det blev bättre. Jag själv tycker att det absolut är roligare med en bredare blogg, för då kan man ladda upp mycket större bilder. Jag har tröttnat rätt mycket på att bilderna blir så små i vanliga fall. Jag har också fixat lite små detaljer i bloggen, som ni kanske eller kanske inte lagt märke till. Bla. är "linjerna" runt bloggen tjockare och så är det inga mer vita linjer runt headern.

Att jag har gjort bloggen och inläggen bredare kommer göra att alla gamla inlägg och dess bilder kommer se helt missanpassat ut. Men de får ni stå ut med, om ni får för er att läsa gamla saker jag skrivit.

Nu ska jag äta frukost!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0