dagen före julafton

Dagen före julafton. Tiden har verkligen flugit fram. Känns rätt overkligt att det är den 24 december imorgonbitti. Idag är det lite saker som ska göras. Inga jobbiga saker, absolut inte. Lite mys och sånt. Senare idag ska jag absolut roffa åt mig den där speciella julkänslan!

Att göra idag:
- packa och åka hem till mamma
- långdusch & göra sig extra fräsch inför imorgon
- rensa min dator från onödiga saker & flytta över mängder av bilder till externa hårddisken
- klä julgranen!
- spela bingolotto!



Min pippi sitter bakom mig i mitt rum. I en låt jag lyssnar på är det ett litet lustigt ljud, och Zippy verkar tro att det är en fågel som säger något till honom för han sitter här och försöker svara. Älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0