dagen före nyårsafton!


Vad står det planerat idag då? Jo, att bli en helt ny fräsch människa.. Typ iallafall. Inför nyår vill man verkligen känna sig ren och fräsch så jag har planerat att fixa lite idag:

- fixa naglarna
- måla om naglarna (mörkblått får det bli)
- fixa och fila fötterna (folk med ofräscha fötter är bland det äckligaste, haha!)
- hårinpackning
- raka benen nogrannt! (inte stressigt som alltid annars)
- ansiktsrengöring
- ansiktsmask

Sen ska jag också packa till imorgon, så slipper jag göra det imorgonbitti. Redan vid 12 kommer jag behöva börja åka mot Tjällmo för att vara säker på att jag kommer fram som jag ska. Bussar och tåg är ju inte riktigt att räkna med vid den här tiden av året. Och så är ju inte Tjällmo det mest trafikerade samhället i landet.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0