En såndär långsam söndag.

Världens hetaste bild, lätt!
Vad har jag gjort för kul idag? Inte något speciellt. Känner mig fortfarande rätt krasslig så har stannat inne hela dagen. Gjort lite genetikfrågor och skrivit klart min novell. Sen så har jag mest suttit framför en dator. Spelat lite Cod, kollat på en film.. Ja, mer intressant än så blev faktiskt inte min dag.

Jag är jätte trött. Tung i huvudet, tung i ögonlocken, hör dåligt, pratar genom nästan, hes röst, hostar och ja.. ni vet väl själva hur det är att vara förkylda? Ingen feber änsålänge, men lite frusen är jag allt. Förhoppningvis blir jag bättre om någon dag. Skulle inte vara så jätte kul att tillbringa Julafton med att vara dunderförkyld.

Föresten.

I lördags kväll fick jag ett sms från en av mina vänner. Han hade lyckats låsa ute sig själv och stod ute i snöovädret och frös. Skadeglädje som jag har så skrattade jag lite åt honom när jag läste smset, men självklart fick han komma in hos mig. Oväntat besök är alltid trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0