Ett par dagar med Fia

Jag trodde att jag skrev ett inlägg igår, men tydligen så drömde jag det eller nåt för när jag kollade hade jag inte skrivit en enda rad på ett nytt inlägg. Så här är ett, vilken tur va?

Jag och Sofia tog oss in till Linköping igår och gick på stan tills det princip stängde. David hängde med oss och stod ut med en heldag på stan med två tjejer, imponerande. Men han var inte så dålig på att ta tid på sig heller.. Vi gick nog in på JC tre gånger för han kunde inte bestäma sig vilka kalsonger han skulle köpa.. :
"Dom har för lite mönster", "Dom är för svarta", "Det är för mycket mönster", "Finns inte i min storlek", "Dom är tråkiga" osv.. Tillslut fick det bli ett par rosa randiga, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0